سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش سئو

 

فرصت شماره یک برای رسانه های اجتماعی برای کمک به تقویت سئو نیز سخت ترین است.

اجرای آن کار سختی نیست ، اما مشکل آن در سمت گیرنده است.

یعنی منفعل است و به عمل شخص ثالث و بدون هیچ گونه فشار مستقیم و یا هشدار از طرف شما بستگی دارد.

به عبارت ساده ، این با استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای شما است.

صاحبان سایت و سازندگان محتوا نمی توانند به محتوایی که نمی دانند پیوند دهند. من هرگز از همه محتوای فوق العاده ای که بدیهی است ساعت ها طول کشید تا تولید اجتماعی بدست بیاورم ، تعجب نمی کنم.

تبلیغات اجتماعی ارگانیک و پرداخت شده تنها راه های تبلیغ محتوا نیستند بلکه همیشه باید در ترکیب باشند.

در موارد بی شماری ، مطالبی که در یک پست اجتماعی در ارتباط بودند آموزش سئو  ، این احساس را برای من ایجاد کرد که من آن را برای مراجعه بعدی ذخیره کردم.

اغلب این بدان معنی است که من آن را نقل قول می کنم و به یکی از ستون ها یا ستون های وبلاگ خود پیوند می زنم.

اصل اساسی در اینجا این است که مردم نمی توانند به چیزی که نمی دانند در آن پیوند دهند ، و رسانه های اجتماعی هنوز هم یک روش مهم برای اطلاع دهندگان به محتوا است که شما می دانید چه چیزی دارید که این پیوند را دارد.

غذاهای آماده

یک استراتژی برای تبلیغ اجتماعی از محتوای خود ایجاد کنید. جایی را که به اشتراک می گذارید درج کنید (که ممکن است با نوع محتوا متفاوت باشد).

مجموعه ای از رویه ها را ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که استراتژی اشتراک گذاری برای هر قطعه جدید از محتوا انجام شده است.

لیست به روز شده از بهترین محتوای همیشه سبز خود را نگه دارید و برنامه ریزی کنید تا مرتباً مجدداً به اشتراک گذاشته شود. به یاد داشته باشید که امروز در شبکه های اجتماعی هر پست شخصی تنها با بخش کوچکی از مخاطبان بالقوه شما مشاهده می شود.

برای راهنمایی درباره ایجاد مخاطب با ارزش تر اجتماعی که باعث افزایش فرصت های کسب درآمد می شود ، استراتژی های دو و سه را در زیر مشاهده کنید.

2. افزایش نکات مثبت مارک تجاری

در گفتگوی مرحله ای با Eric Enge of Stone Temple Consulting (که اکنون بخشی از Perfective Digital است) در Pubcon Pro 2017 ، گری الیس گوگل در مورد چگونگی استفاده Google از ذکرهای آنلاین از یک برند صحبت کرد. (افشای اطلاعات: من برای Perfective Digital کار می کنم.)

وی گفت اگر یک مارک خاص که در حال حاضر توسط گوگل به رسمیت شناخته نشده است ، بسیاری از موارد ذکر شده را بصورت آنلاین شروع کند ، ممکن است باعث شود Google آنها را به عنوان "یک نهاد" (یک شخص / مکان / چیز / مفهوم منحصر به فرد که سزاوار توجه است) ببیند.

وی در ادامه به ما گفت که "... زمینه ای که در آن به صورت آنلاین مشارکت می کنید ، و اینکه مردم چگونه به صورت آنلاین در مورد شما صحبت می کنند ، در واقع می توانند بر آنچه برای شما رتبه می دهند تأثیر بگذارند. "

به عبارت کلیدی توجه کنید: نه چقدر برای چیزی رتبه دارید ، بلکه "آنچه برای آن رتبه می گیرید" است.

به عبارت دیگر ، ممکن است سؤالاتی وجود داشته باشد که شما در حال حاضر آنها را رتبه بندی نکنید ، اما از طریق ذکر آنلاین ، Google متوجه می شود که افراد شما را برای این سؤالات مرتبط می دانند.

بردن

آنچه در توان دارید برای کمک به "جلب شعله های آتش" از ذکرهای مثبت برند خود در رسانه های اجتماعی (و همچنین مکانهای دیگر مانند انجمن های عمومی) کمک کنید.

بهترین راه برای انجام این کار توسط:

تلاش برای ایجاد مخاطبان رو به رشد طرفداران واقعی برند در رسانه های اجتماعی.

وقتی در مورد برند شما به صورت آنلاین صحبت می کنند ، آنها را با تقویت مثبت تشویق کنید.

این یکی از فواید فراوان گوش دادن و نظارت اجتماعی قیمت سئو سایت  است.

3. ایجاد مشارکت

در استراتژی رسانه های اجتماعی خود ما ، در حالی که ما هنوز از استراتژی یک استفاده می کنیم (به طور منظم محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذاریم) ، من بیشتر یا وقت خود را به سمت استفاده از اجتماعی برای ایجاد روابط استراتژیک منتهی به مشارکتهای بالقوه تغییر داده ام.

این واقعیت که دستیابی به ارگانیک در این روزها بسیار دشوارتر است به این معنی است که ما باید روی یک کار متمرکز شویم که رسانه های اجتماعی بهتر از تقریباً سایر کانال های بازاریابی انجام می دهند: تقویت روابط.

من فکر می کنم سه سطح ایجاد روابط وجود دارد که باید بر روی رسانه های اجتماعی  سئو گوگل خود تمرکز کنید:

طرفداران برند این کار همزمان با هر دو استراتژی قبلی انجام می شود زیرا باعث افزایش میزان قرار گرفتن در معرض محتوای شما می شود و بر روی نام های تجاری مثبتتری در رسانه های اجتماعی ایجاد می کند. کاربران فعال رسانه های اجتماعی که عاشق نام تجاری شما هستند ، طرفداران پرداخت نشده ای هستند که اثر شما را به صورت رایگان ضرب می کنند.

تأثیرگذار آلی. من از اصطلاح "تأثیرگذار ارگانیک" برای تمایز از تأثیرگذار پرداخت شده استفاده می کنم ، این همان معنی است که بیشتر مارک ها وقتی در مورد بازاریابی تأثیرگذار صحبت می کنند ، معنی می دهند. تأثیرگذار ارگانیک حساب های رسانه های اجتماعی هستند که به دلیل تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس واقعی به دست آورده اند (مارک معروف E-A-T گوگل). آنها از نظر اجتماعی برای برند شما بسیار ارزشمند هستند زیرا هرگونه تایید مثبتی که در مورد شما یا محصولات و خدمات شما به اشتراک می گذارند ، با مخاطبانشان وزن دارد.

شرکای استراتژیک. شرکای استراتژیک حسابهایی برای مشاغل غیر رقابتی یا افراد با نفوذ در صنعت شما هستند که با آنها می توانید با ایجاد محتوا و تجربیات ارزشمندی که اهرم مخاطبان اجتماعی شما را ایجاد می کند ، ایجاد کنید.

در حالی که من در هر سه کار می کنم ، استفاده از اجتماعی برای تقویت روابط با شرکای استراتژیک بالقوه بسیار ارزشمندترین اواخر بوده است.

در اینجا مثالی از نوع ارزشی که می تواند ارائه دهد وجود دارد:

در طی چند سال گذشته من با استیو رایسون از BuzzSumo رابطه برقرار کرده بودم. من سئو سایت  مرتباً با پست های او تعامل داشتم ، مطالب او را به اشتراک می گذاشتم و در چندین نوبت به کمک یا بینش هایی ارائه می دادم که برای او مفید بود.

سپس در اوایل سال 2018 ، او نسخه ای از گزارش بلاک چین را که برای BuzzSumo نویسندگی کرده بود در مورد برخی تغییرات گسترده در تعامل های اجتماعی طی چند سال گذشته برای من ارسال کرد.