سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوشک بچه

A baby wearing a cloth diaper

 

ممکن است واکنشهای آلرژیک ایجاد کند

نوزادان پوستی نرم و لطیف دارند و هر نوع خشن ممکن است به پوست آنها آسیب برساند. برخی از شرکت های تولید کننده پوشک اغلب از الیاف مصنوعی ، رنگ یا سایر محصولات شیمیایی سخت در ساخت پوشک استفاده می کنند. تمام این مواد شیمیایی خشن می توانند به پوست حساس کودک شما آسیب برسانند و باعث آلرژی شوند. پوشکی را انتخاب کنید که نرم و از مواد مناسب پوست باشد.

 

2. ممکن است بثورات پوستی ایجاد کند

بثورات پوشک در نوزادان بسیار شایع است. اگر پوشک مرطوب بیش از حد معمول روی کودک باقی بماند ، باکتری ها ممکن است در پوشک مرطوب آلوده تولید کنند و منجر به جوش شود. مطمئن شوید که پوشک کوچک خود را مرتبا عوض می کنید تا خطر بثورات را به حداقل برسانید.

 

تبلیغات

یک مادر پوشک کودک خود را بررسی می کند

 

3. ممکن است منجر به پمپرز آلمانی مسمومیت شود

پوشک با مواد شیمیایی و مصنوعی ساخته می شود. قرار گرفتن کودک در معرض چنین مواردی برای مدت طولانی ممکن است به او آسیب برساند. این اتفاق می افتد زیرا به طور متوسط ??ممکن است از هشت تا ده پوشک در روز استفاده کنید و بیشتر از آن برای مدت طولانی تری در شب. قرار گرفتن پوست لطیف کودک در معرض مواد شیمیایی سخت ممکن است باعث ورود مقداری از آن به سیستم کودک شما شود که منجر به مسمومیت شود. با این حال ، این مورد به طور متناوب مورد استفاده قرار نمی گیرد.

 

4. شانس بیشتر عفونت

پوشک با ماده ای ساخته شده است که امکان جذب ادرار کودک شما را فراهم می کند. همین ماده ممکن است مانع جریان آسان هوا در داخل پوشک کودک شما شود و شرایط مناسبی را برای تولید باکتری و سایر میکروب ها ایجاد کند. استفاده بیش از حد از پوشک کودک شما را مستعد ابتلا به پوست و سایر عفونت ها می کند. مطمئن شوید که مرتباً پوشک کودک خود را عوض می کنید.

 

5. پوشک گران است

اگر فقط به پوشک اعتماد کنید ، ممکن است سوراخ بزرگی در جیب شما بسوزد. به طور متوسط ??، ممکن است از شما خواسته شود که در روز هشت تا ده پوشک کودک و در بعضی موارد حتی بیشتر از آن را تعویض کنید. با این حال ، بسیاری از پوشک های ساخته شده از مواد خوب وجود دارد که مقرون به صرفه نیز هستند ، بنابراین تحقیقات خود را انجام دهید.

 

تبلیغات

6. مشکل در آموزش توالت

اجازه دهید کودک بیشتر اوقات از پوشک استفاده کند ممکن است در آموزش توالت رفتن کودک شما مشکلی ایجاد کند. این به این دلیل است که نوزادان به پوشک زدن و مدفوع در پوشک عادت می کنند و والدین نیز این کار را راحت می دانند ، با این حال ، هنگامی که می خواهید کودک خود را به خوبی آموزش دهید ، ممکن است کودک شما غر بزند و سر و صدا کند. درس های آموزش توالت فرنگی که معمولاً از اوایل زندگی آغاز می شود ، به دلیل اعتماد بیش از حد به پوشک ، احتمالاً در دنیای امروز اهمیت خود را از دست می دهد. می توانید برای آموزش زودتر کودک خود وقت بگذارید.

 

7. پوشک دوستدار محیط زیست نیست

استفاده از پوشک رو به افزایش است اما پوشک ببم برای محیط زیست خوب نیست. تعداد زیادی پوشک وجود دارد که در محیط حاوی پلاستیک ، الیاف مصنوعی و سایر مواد شیمیایی دفع می شود. تجزیه همه اینها و تهدیدی برای محیط زیست دشوار است. برخی از شرکت ها با پوشک های سازگار با محیط زیست نیز ارائه شده اند ، بنابراین به دنبال آن ها باشید.

 

جایگزین پوشک

موارد زیر برخی از گزینه های ایده آل برای پوشک است که می توانید برای کودک خود استفاده کنید:

 

توسط TaboolaPromoted Links

ممکنه دوست داشته باشی

80 نام کودک سلطنتی برای پسران و دختران

Graj za darmo

World of Warships: Pobierz za darmo

تست بارداری با نمک

12 غذای سالم که باید بخورید تا باعث زایمان طبیعی شود

Zainwestuj 250 € w Amazona i zacznij generowa? drugi dochód!

سرمایه گذار سرمایه گذار

1. پوشک پارچه ای

برای کودک خود می توانید از پوشک پارچه ای استفاده کنید. اینها نه تنها برای پوست و سلامتی کودک شما مفید هستند بلکه قابل استفاده مجدد هستند. انواع مختلفی از پوشک پارچه ای در بازار موجود است. می توانید پنبه های ارگانیک را که به خوبی جذب می شوند ، انتخاب کنید. با این حال ، برای برخی کارهای اضافی آماده باشید ، زیرا به محض اینکه پوشک کودک خود را آلوده کنید ، باید آن را عوض کرده و بشویید