سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاور سئو سایت

 

سئو White Hat و Black Hat

تکنیک های سئو را می توان به دسته بندی ها تقسیم کرد: تکنیک های کلاه سفید ، مواردی که توسط موتورهای جستجو قابل قبول بوده و روش های پیشنهادی برای بهبود رتبه بندی و تکنیک های کلاه سیاه هستند ، آنهایی که فریبنده هستند و منجر به مجازات یا ممنوع شدن توسط موتورهای جستجو می شوند.

 

تکنیک های کلاه سفید

استراتژی های سئو رایگان  فوق الذکر White Hat محسوب می شود و ارزش افزوده ای را در SEO وب سایت ایجاد می کند ، یک تجربه طراحی وب سایت عالی را ارائه می دهد و می تواند باعث افزایش رتبه ، ترافیک و فروش از Google و سایر موتورهای جستجو شود.

 

تکنیک های کلاه سیاه

این تکنیک های بلک هات در گذشته برای دستیابی به رتبه های بالا به سرعت مورد استفاده قرار می گرفت. با این حال ، موتورهای جستجو الگوریتم های خود را برای کشف چنین تکنیکی به روز کرده اند و دائماً از ماشین یادگیری برای کشف تکنیک های اسپم اضافی در نظر گرفته شده برای دستکاری SERPS استفاده می کنند.

 

کشاورزی پیوند

خرید لینک

پیوندهای فروش

محتوا و پیوندهای پنهان

اسپم کلمه کلیدی

پر کردن کلید واژه

ریسندگی تعرفه سئو  مقاله

عبا

استفاده از صفحات گیت و آینه

مخفی کردن پیوندها در وب سایت خود

خدمات SEO به درستی انجام شد

هنگامی که SEO به درستی انجام می شود و در فرایند طراحی وب قرار می گیرد ، خدمات SEO با ایجاد موتور دوستانه موتور جستجوگر وب ، تجربه کاربری بهتر و کمک شایانی به مشاغل در دستیابی به اهداف بازاریابی آنلاین خود ، به تجربه وب سایت می افزایند.

 

درباره انجام   قیمت سئو سایت  جستجوگرها به معنای آن بیشتر بیاموزید.

آیا سئو را انجام می دهد با این حال ، برخی از مفاهیم کلیدی سئو وجود دارد که متخصصان این زمینه برای برقراری ارتباط واضح با طراحان تلاش می کنند. این می تواند اصطکاک ایجاد کند و تصور شود که بیشتر وب سایتهای با طراحی بسیار مناسب برای سئو بهینه نیستند.

 

در اینجا مروری بر آنچه در این مقاله خواهیم نوشت:

 

ابتدا موبایل را برای Google طراحی کنید ،

محتوای ساختار برای دید ارگانیک ،

تمرکز خود را روی هدف کاربر (نه کلمات کلیدی) ،

با پیوند داخلی ، سیگنال های مناسب ارسال کنید ،

دوره خرابی در SEO SEO تصویر ،

مجازات های بازشو ،

آن را مانند شما بگویید: جستجوی صوتی و دستیاران.

اولین بار برای Google طراحی کنید

امسال ، Google برای اولین بار در فهرست بندی وب سایت های موبایل قصد دارد:

 

الگوریتم های ما در نهایت در درجه اول از نسخه موبایل محتوای سایت برای رتبه بندی صفحات از آن سایت ، برای درک داده های ساخت یافته و نمایش نتایج از آن صفحات در نتایج ما استفاده می کنند.

بنابراین ، چگونه این وب سایتها در شرایط طراحی تأثیر می گذارد؟

خوب ، به این معنی است که وب سایت شما باید پاسخگو باشد. طراحی پاسخگو در مورد قرار دادن عناصر در صفحه های مختلف نیست. این در مورد قابلیت استفاده است. این امر مستلزم تغییر تفکر شما به سمت طراحی یک تجربه مداوم و با کیفیت بالا در چندین دستگاه است.

 

ساخت فرم های وب فراگیر و در دسترس کار ساده ای نیست. در کتاب اخیر ما ، "الگوهای طراحی فرم" ، آدم نقره انواع فرم های خدمات دیجیتال ، محصولات و وب سایت ها را بررسی می کند. یک راهنمای عملی برای افرادی که وب را طراحی و ایجاد می کنند.

 

فهرست مطالب

پانل ویژگی ها

در اینجا مواردی وجود دارد که کاربران هنگام مراجعه به وب سایت به آنها اهمیت می دهند:

 

متن ها و تصاویر انعطاف پذیر.

مردم باید بتوانند تصاویر را مشاهده کنند و متن را بخوانند. هیچ کس دوست ندارد پیکسل ها را ببیند و امیدوار باشد که به چیزی که قابل خواندن یا تصویری باشد تبدیل شود.

نقاط بازپرداخت برای تغییرات طراحی تعریف شده است (می توانید از طریق پرس و جوهای رسانه CSS این کار را انجام دهید).

قادر به استفاده از وب سایت خود در همه دستگاه ها.

این بدان معنی است که بدون از بین رفتن نیمی از ویژگی ها یا داشتن دکمه هایی که کار نمی کنند ، می توانید از وب سایت خود در حالت عمودی یا حالت افقی استفاده کنید.

شبکه ای از سایت سیال که هدف آن حفظ نسبت ها است.

ما در مورد چگونگی ایجاد  آموزش طراحی سایت یک وب سایت پاسخگو و قابل توجه به جزئیات نمی پردازیم زیرا این موضوع اصلی نیست. با این حال ، اگر می خواهید یک شیرجه عمیق را در این موضوع جالب بگذرانید ، ممکن است یک کتاب Smashing 5 را پیشنهاد کنم؟

 

آیا نیاز به یک بصری بتن دارید تا بتوانید درک کنید که چرا باید از قسمت موبایل چیزهایی را که فکر می کنید فکر کنید؟ استیفانی والتر تصویری عالی را برای بدست آوردن این نکته فراهم کرد:

 

 

پیش نمایش بزرگ

خلاقیت محتوای صفحه های کوچکتر

محتوای شما باید به همان اندازه طراحی شما پاسخگو باشد. اولین قدم برای پاسخگویی به محتوا برای کاربران شما ، درک رفتار و ترجیحات کاربر است.

 

محتوا باید آنقدر پرچین باشد که کاربران برای خواندن اطلاعات بیشتر از آن حرکت کنند.

فکر کردن را از نظر متن متوقف کنید. Gif های متحرک ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها همه انواع بسیار مفیدی از محتوا هستند که بسیار موبایل هستند.

عناوین خود را کوتاه و جذاب کنید. شما باید بازدید کنندگان را متقاعد کنید که روی مقاله کلیک کنند ، و دیواری از متن به آن دست نمی یابد.

دستگاه های مختلف گاهی می توانند به معنای انتظارات مختلف یا نیازهای متفاوت کاربر باشند. محتوای شما باید آن را منعکس کند.

نکته سئو در مورد طراحی پاسخگو:

Google یک ابزار تست سازگار با موبایل ارائه می دهد. اگرچه دقیق: این ابزار به شما کمک می کند تا استانداردهای طراحی Google را رعایت کنید ، اما به این معنی نیست که وب سایت شما برای یک تجربه تلفن همراه کاملاً بهینه شده است.

آزمایش کنید که چگونه ربات Google وب سایت شما را با ویژگی "Fetch and Render" در کنسول جستجوی Google مشاهده می کند. می توانید قالب های دسک تاپ و موبایل را تست کنید تا ببینید چگونه یک کاربر انسانی و ربات گوگل سایت شما را می بینند.