سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت فروشگاهی رایگان

طراحی سایت فروشگاهی رایگان دارای اهمیت زیادی است به این دلیل که از حساسیت بالایی به دلیل تراکنش هایی که داخل سایت صورت میگیرد برخودار است زیرا این گونه سایت های بیشتر از سایرین مورد حمله هکر ها قرار میگیرد. امنیت در سایت های فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است و تمهیدات لازم را باید برای حفظ این امنیت انجام داد.

 

برای طراحی سایت فروشگاهی رایگان به دو صورت میتوان عمل کرد:

1-مراجعه به شرکت هایی که فروشگاه ساز رایگان در اختیار شما قرار میدهند

2-مراجعه به CMS های رایگان فروشگاهی

 

برخی از شرکت ها که طراحی سایت فروشگاهی را انجام میدهند ممکن است هیچگونه پشتیبانی در ادامه کار نداشته باشند و در آینده باعث متضرر شدن شما شوند. از لحاظ بحث امنیتی، خدمات پشتیبانی، گارانتی برای کار برنامه نویسی ، پاسخ گویی به قابلیت های جدیدی که با پیشرفت تکنولوژی برنامه نویسی میتوان برای سایت های فروشگاهی پیاده سازی کرد و یا اگر در خواست جدید برای سایت فروشگاهی خود دارید و میخواهید امکانات جدیدی برای سایت خود پیاده کنید ممکن است این شرکت ها برای شما انجام ندهند و یا ممکن است از شما درخواست هزینه های زیادی کنند.

 

در واقع استراتژی این گونه شرکت ها به این صورت است که بعد از سفارش طراحی سایت شما آنها یک سایت فروشگاهی با امکانات کم برای شما طراحی میکنند . بعد از مدتی که با سایت خود کار کردید و میخواهید محصولات بیشتری در سایت قرار دهید یا محصولات پیشین خود را تغییر دهد میبینید که وابسته به این شرکت ها هستید.

به همین دلیل وابستگی شما به طراح سایتتان این شرکت ها میتوانند از شما سو استفاده کنند. مثلا اگر نعداد محصولات شما بیشتر از حدی که برای سایت شما طراحی کرده اند باشد ممکن است از شما هزینه اضافی دریافت کنند که این کار غیر اخلاقی است. همچنین ممکن است هزینه های پهنای باند شما بیشتر شده باشد یا ریز تراکنش هایتان افزایش کرده باشد. این مسائل را شرکت هایی که طراحی سایت فروشگاهی رایگان انجام میدهند دارند. یک سایت باید قابلیت پذیرش امکانات بیشتر را داشته باشد.

طراحی سایت تبلیغاتی ارزان

آنها مشتریان را با اسم طراحی سایت فروشگاهی رایگان به سمت خود جذب میکنند اما هزینه های جانبی دیگری از او دریافت میکنند.

اما بعضی از CMS ها ونرم افزارهای مدیریت محتوا های اپن سورس و رایگان مانند اپن کارت، پرستاشاپ، ووکامرس در وردپرس هستند که با یادگیری آنها میتوانید یک سایت فروشگاهی کاملا رایگان برای خود طراحی کنید.

 

برای آشنایی بیشتر با این نرم افزارها به طور مختصر درباره آنها توضیح میدهیم:

 

پرستاشاپ

پرستاشاپ یک سیستم فروشگاه ساز اینترنتی است که به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است .پرستاشاپ یک سیستم مدیریت فروشگاه اینترنتی می‌باشد که تحت زبان برنامه نویسی PHP و دیتابیس MySQL طراحی و برنامه‌نویسی شده است.

 

اپن کارت

اپن کارت یک سیستم مدیریت محتوای تجارت الکترونیک حرفه ای و متن با می باشد که براساس ویژگی های بسیار کاربردی و همچنین ظاهری بسیار جذاب و کاربرپسند طراحی شده است. این سیستم فروشگاه ساز امروزه یکی از پرطرفدار ترین سیستم های مورد استفاده در فروشگاه های آنلاین در دنیا می باشد.

 

ووکامرس

ووکامرس یکی از افزونه‌های ارائه شده از سوی وردپرس است، که با نصب کردن آن روی وردپرس، سایت شما به فروشگاه اینترنتی تبدیل می‌شود

برای استفاده از این نرم افزار ها شما باید با فریم ورک، برنامه نویسی و قالب ها و پلاگین هایی که در این زمینه استفاده میشوند آشنایی داشته باشید. برای این کار باید باز یک طراح سایتی که در این زمینه دانش و تخصص لازم را دارد کمک بگیرید. در این حالت که هزینه های شما را تا حدودی کاهش میدهد میتواند برایتان مناسب باشد . اما به یاد داشته باشید که حتی برای استفاده از این CMS های رایگان از افراد متخصص استفاده کنید.

 

در نتیجه میتوانید برای طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت موارد گفته شده را انجام دهید.

 

طراحی سایت فروشگاهی با php