سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت شخصی ارزان

افرادی که دارای کسب و کار شخصی هستند و میخواهند آثار و یا محصولات خود را به عموم معرفی کنند، میتوانند با طراحی سایت شخصی ارزان و قیمت مناسب این کار را انجام دهند. ممکن است شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که به دلیل سرمایه کم در ابتدای کار نمی خواهید هزینه زیادی برای طراحی سایت پرداخت کنید. اما ما روشی را به شما آموزش میدهیم که میتوانید به سادگی و به سرعت این کار را انجام دهید.

 

طراحی سایت شخصی ارزان مناسب چه افرادی است؟

 

• افرادی که کسب و کار های کوچک و یا شخصی دارند

 

معمولا افرادی که کسب و کارهایی نوپایی د ارند برای ارائه کار و محصولاتشات احتیاج به فضای مناسبی دارند تا بتوانند توسط آن حرفه خود را به سایرین معرفی کنند.

 

• افرادی که میخواهند از این راه به تدریس بپردازند

 

بعضی از افراد که به صورت خصوی در زمینه های مختلف اقدام به تدریس میکنند مانند معلملان خصوصی، معملمان هنر و… میخواهند آموزش های خود را در یک بسته آموزشی در اختیار افراد قرار دهند که از طریق یک سایت شخصی میتوانند این کار را انجام دهند.

 

• افرادی مانند خبرنگاران که میخواهند اخبار خود را به صورت جداگانه نیز منتشر کنند

 

ممکن است بعضی از خبرنگاران بخواهند از طریق سایت شخصی خود با مخاطبانشان در ارتباط باشند و بعضی از اطلاعات و اخبار را در سایت خود منتشر میکنند. این افراد میتوانند با طراحی سایت شخصی ارزان این کار را انجام دهند.

 

و….

 

 طراحی سایت با قیمت ارزان 

 

ویژگی طراحی سایت شخصی ارزان

 

 

با داشتن یک سایت شخصی میتوانید هر اطلاعاتی که میخواهید را در سایت به سلیقه خودتان منتشر کنید.

 

زمانی که شما بتوانید یک سایت شخصی برای خود طراحی کنید، هم هزینه کمتری بابت آن پرداخت میکنید و هم خواسته ها و نیاز های خود را در سایت اعمال میکنید.

 

با داشتن یک سایت ضخصی که خود طراح آن هستید دیگر نگران قطع ارتباط با طراح سایت نخواهید بود.

 

 

طراحی سایت فوری و ارزان 

برای طراحی سایت شخصی ارزان باید موارد زیر را به ترتیب انجام دهید

 

1- انتخاب و ثبت دامنه

دامنه دات کام از سایر دامنه ها گران تر است. اما به دلیل اینکه اکثر کاربرا سایت های ضخصی کوچک برای شما در ایرانم هستند پس دامنه ir که قیمت ناچیزی دارد مناسب است.

 

2- انتخاب هاست با میزان فضای لازم

باید دامنه خود را بر روی هاست قرار دهید تا بتوانید سایت خود را طراحی کنید. شرکت های هاستیگ زیادی در ارائه خدمات هاست قرار داند. با کمی تحقیق میتوانید بهترین هاست و با قیمت مناسب را انتخاب کنید.

 

3- انتخاب یک قالب مناسب

به دلیل آنکه احتمالا شما تجربه اولی است که در طراحی سایت دارید باید از قالب های پیش ساحته استفاده کنید تا طراحی و اعمال تغییرات برای شما ساده تر باشد.

 

4- پیاده سازی محتوا

بعد از انتخاب هاست و دامنه و قالب دلخواه باید محتوای خود را در سایت پیاده کنید. محتوای شما میتواند شامل متن،تصویر،ویدیو و موارد دیگری باشد. در طراحی سایت هیچ محدودیتی برای قرار دادن محتوا نخواهید داشت. فقط باید طبق سلیقه خودتان آن را طراحی کنید.

 

 

 

 

 

ویژگی طراحی سایت شخصی ارزان

 

 

 

از آنجایی که امروزه سایت های وردپرسی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و کار با آنها ساده تر است. میتوانید سایت خود را توسط وردپرس پیاده کنید . این CMS به دلیل کاربر پسند بودن و سادگی کار با آن میتواند برای هر شخصی که سر رشته ای از طراحی سایت ندارد و تمایل به داشتن سایت شخصی با هزینه کم است مناسب باشد.

 

البته زمانی که شما به به عنوان یک فرد تازه کار و غیر متخصص شروع به طراحی سایت میکنید به دلیل عدم دانش از بسیاری موارد شاید نتوانید آنگونه که باشد یک سایت با استاندارد های لازم را داشته باشید.

 

افراد و شرکت هایی هستند که با پرداخت هزینه کمتر میتوانید طراحی سایت خودر ا به آنها بسپارید اما به دلیل هزینه کم قطعا آنها نیز امکانات زیادی برای سایت شما در نظر نمیگیرند.

 

ممکن است در ابتدا سایت ساده ای برای خود طراحی کنید و تا مدتی هم بتوانید با آن کسب و کار خود را پیش ببرید اما بعد از مدتی با کمبودهایی مواجه خواهید شد که احتیاج به ارتقاء سایت خواهید داشت.

 

به عنوان مثال اگر معرفی محصول در سایت داشته باشید ممکن است مشتریان از شما بخواهند امکان خرید آنلاین را اضافه کنید بنابر این شما باید این ویژگی را برای سایت در نظر بگیرید تا رضایت مشتریان را جلب کنید.

 

ویژگی هایی از این دست که ممکن است در ادامه کار پیش بیاید، شاید پیاده سازی آن برای شما دشوار باشد و احتیاج به یک متخصص در این زمینه داشتهباشید.

 

پس پیشنهاد ما به شما این است که یا طراحی سایت را به صورت حرفه ای بیاموزید تا بتوانید تمامی امکانات لازم را برای خود پیاده کنید و یا از ابتدا طراحی سایت را به یک طراح مجرب بسپارید.

 

اما از آنجایی که در این مقاله قصد داریم درباره طراحی سایت شخصی ارزان با شما صحبت کنیم، پس طراحی سایت با المان های ساده برای شما کاربردی تر خواهد بود.

طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

بعد از آنکه شما سایت شخصی خود را راه اندازی کردی باید دائما آن را فعال نگه دارید تا بتوانید ترافیک خوبی برای سایت جذب کنید. یعنی تنها داشتن یک سایت نمیتواند برای شما مشتری به همراه داشته باشد. با وجود محتوای مناسب و به روز و انجام سئو سایت خوب که امری کاملا تخصصی است میتوانید ساتی خود را به عموم معرفی کنید و در آمد خوبی از این سایت شخصی داشته باشید. شما میتوانید یک طراحی سایت فوری و ارزان داشته باشید